STARTUJ ULUBIONE CO NOWEGO? AGNIESZKA CEGIELSKA - NIEOFICJALNY INTERNETOWY FANKLUB REDAKCJA KONTAKT
Informacje o aktualizacji Skocz do działu Skocz do działu Skocz do działu Skocz do działu Skocz do działu Skocz do działu Skocz do działu Skocz do działu Skocz do działu Skocz do działu Skocz do działu Skocz do działu Skocz do działu Skocz do działu Skocz do działu Poczytaj lub dodaj wpis Czyli kto to tworzy Kontakt z nami




OSTATNI KOMENTARZ  ?

Budujemy carty ...
Sampler do c-6 ...
Byłem tam ... ...
Seks w szkole, ...

(63)
(17)
(3)
(2)
(2)



WYBIERZ MELODIĘ       ?


The last ninja
The l.n. The wilderness
The last ninja 2
The l.n.2 The basement
The l.n.2 The final battle
The l.n.2 The mansion
The l.n.2 The office
The l.n.2 The sewers
The l.n.2 The street
The great giana sisters
The green beret
Turrican intro
Bubble Bobble Remix
Creatures
Game over
Mayhem intro
Diablo
Doom 2 Hell on Earth
Hi-octane
Xenon 2
Mario in the Loonybin
Tetris (gameboy) remix


Jaws
Spy vs spy
Draconus
Ghoust busters
Tetris (c-gameboy)
Duke Nukem 3D




PROGRAMOWANIE 


   SAMPLOWANIE - PORADNIK ...

 autor: Reiter (Apidya)

 data: 1.12.2000

   Z tym terminem chyba każdy zetknął się chociaż raz, jak nie częściej. Jest to sposób wczytywania muzyki z odtwarzacza (np. płyt kompaktowych lub magnetofonu) do pamięci komputera przez specjalny przetwornik.


   $d012 - CZĘŚĆ PIERWSZA PODSTAWY

 autor: Asl (Nipson)

 data: 24.5.2001

   Wyświetlaniem obrazu C64 zajmuje się specjalizowany układ VIC-II. Jego parametry nie są może oszałamiające, jednak w zupełności wystarczają na wizualizacyjne potrzeby Komcia. Komunikacja między programami, a procesorem obrazu odbywa się ...


   $d012 - OBRAZ I DŹWIĘK

 autor: Asl (Nipson)

 data: 2.10.2001

   W poprzednim odcinku poznaliśmy podstawowe zadania rejestru RASTER. W tym, nauczymy się wykorzystywać ten rejestr do wyświetlania różnych trybów graficznych na jednym ekranie (dla zapominalskich: w RAMCE), a także do ...


   FRAKTALE MANDELBROTA W ASS

 autor: Mr Wegi (BS/Fatum/Samar)

 data: 12.1.2010

   Jak obiecałem, tak zrobiłem Mandelbrota w assemblerze - jestem zawiedziony, ponieważ rysuje się on aż 20 minut! :( I nie ma tu takiego przełożenia, jak z trójkątem Sierpińskiego. Cóż, gdyby mnożenie było bez znaku i dwóch liczb ośmiobitowych, byłoby z 10 razy szybciej...